Tramwaje warszawskie | raport roczny 2022
Infrastruktura tramwajowa
Długość
torowisk
305,4 kmtp
Długość torowisk eksploatowanych przez ruch torowy
265,9 kmtp
Długość torowisk gospodarczych
w zajezdniach
39,5 kmtp
Długość torowisk
wspólnych z jezdnią
52,9 kmtp
kmtp – kilometr toru pojedynczego
Zwrotnice eksploatowane przez ruch osobowy
499 szt.
System Informacji Pasażerskiej
219 szt.
Smarownice torowe
63 szt.
Oświetlenie przystanków
17 szt.
Długość
sieci
306,7
Liczba słupów trakcyjnych tramwajowych
7621 szt.
Liczba zespołów prostownikowych
170 szt.
Tramwaje warszawskie | raport roczny 2022
Tabor w eksploatacji
14 300 mm
długość
2 354 mm
szerokość
3 340 mm
wysokość
77
miejsc stojących
19-20
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
0%
udział niskiej podłogi
120N „Tramicus”
31 820 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 400 mm
wysokość
148
miejsc stojących
63
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
120 Na Swing
120 Na Swing Duo „Swing”
120Na Swing
30 120 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 400 mm
wysokość
161
miejsc stojących
40+4
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
120Na Duo
30 120 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 400 mm
wysokość
168
miejsc stojących
28+4
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
120 Na Swing
120 Na Swing Duo „Swing”
120Na Swing
30 120 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 400 mm
wysokość
161
miejsc stojących
40+4
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
120Na Duo
30 120 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 400 mm
wysokość
168
miejsc stojących
28+4
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
112N
116N, 116Na,
116Na/1 „U-Boot”
112N
19 650 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 360 mm
wysokość
180
miejsc stojących
24
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
24%
udział niskiej podłogi
116N, 116Na, 116Na/1 „U-Boot”
24 050 mm
długość
2 350 mm
szerokość
3 360 mm
wysokość
166
miejsc stojących
34-38
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
61%
udział niskiej podłogi
112N
116N, 116Na,
116Na/1 „U-Boot”
112N
19 650 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 360 mm
wysokość
180
miejsc stojących
24
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
24%
udział niskiej podłogi
116N, 116Na, 116Na/1 „U-Boot”
24 050 mm
długość
2 350 mm
szerokość
3 360 mm
wysokość
166
miejsc stojących
34-38
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
61%
udział niskiej podłogi
134N Jazz „Szczeniak”
19 300 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 400 mm
wysokość
105
miejsc stojących
27
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
128N Jazz Duo „Kosk”
29 700 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 400 mm
wysokość
187
miejsc stojących
28
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
128N Jazz Duo „Kosk”
29 700 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 400 mm
wysokość
187
miejsc stojących
28
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
105N.../N2k „Stopiątka”
13 500 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 060 mm
wysokość
101-105
miejsc stojących
17-20
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
0%
udział niskiej podłogi
105N2k/2000 „Delfin”
13 950 mm
długość
2 350 mm
szerokość
3 090 mm
wysokość
101-110
miejsc stojących
20
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
0%
udział niskiej podłogi
140N / 141 Warsolino
140 N
32 900 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 752 mm
wysokość
209
miejsc stojących
31
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
141 N
32 900 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 752 mm
wysokość
198
miejsc stojących
42
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
140N / 141 Warsolino
140 N
32 900 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 752 mm
wysokość
209
miejsc stojących
31
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
141 N
32 900 mm
długość
2 400 mm
szerokość
3 752 mm
wysokość
198
miejsc stojących
42
miejsc siedzących
70 km/h
prędkość maksymalna
100%
udział niskiej podłogi
Tramwaje warszawskie | raport roczny 2022
Naprawy
Zakład Naprawy Tramwajów T-3 wykonuje główne prace remontowe i przywraca sprawność techniczną tramwajów. Jego zadaniem jest również renowacja taboru historycznego.
Wykonanie napraw głównych w 2022 roku
Tramwaje warszawskie | raport roczny 2022
Działalność dodatkowa
Spółka świadczy usługi w zakresie wynajmu wagonów współczesnych i zabytkowych oraz udostępniania nośników reklamowych (ekrany LCD i ramki w tramwajach) – 174 zawarte umowy.